fredag 24 april 2009

Gör mig iordning

Imorse kände jag att jag ville ha tunika på jobbet. Då kom jag på mina undanlagda sommarklänningar ifrån förra året (Ginatricot). Hittade denna i min garderob. Använd noll gånger med andra ord. Denna klänning fungerade helt utmärkt med jeans till på jobbet, och ett bälte i midjan för annars såg det dumt ut.


Idag har jag denna söta sommarklänning ifrån Ginatricot 2008. I år är det samma tyg men annan modell.

Men den jag har går att ha som tunika. Som jag skrev längre upp. Det ända man behöver göra är att sätta på sig ett lite tjockare bälte högt upp. Under brösten typ=)


Nu har jag kommit hem ifrån jobbet. Skrubbade mig i duschen. Den perfekta grunden när man skall fixa solbrännan;)


Det är den här jag har köpt. 115:- på maxi stormarknad.


Sen borstade jag håret uppåt när det fortfarande var blött. På så vis blir det som lockar.


Sen torkade jag håret. Satte på mig min gröna klänning igen men nu har jag svarta trekvarts tights under.
.
Jag saknar mina lockar i håret som jag hade förut och därför: HAR JAG BESTÄLLT TID FÖR ATT PERMANENTA MITT HÅR. Den 4 maj skall detta ske. Då slipper jag fixa volym hela tiden. Det är bara att föna håret upp och ned med en massa mousse i.


Så här kommer det att bli. Bilden är ifrån när jag permanentade mitt hår 2007.
.
.

4 kommentarer:

  1. http://2.bp.blogspot.com/_UCJfkEWzL6o/SLH8npjUlMI/AAAAAAAAD-c/CpZ0jAAvit4/s1600-h/bell.jpg

    SvaraRadera
  2. Fan va fint :) Ditt hår kommer bli super!

    SvaraRadera
  3. vad heter kameran du andvände?? sneella berätta <3<3<3 och sen vad heter din digital kamera?

    SvaraRadera
  4. Min systemkamera är en Nikon D80. Min lilla digitalkamera är en Canon IXUS 950 IS som man även kan filma med. Blir riktigt bra kvalité på filmerna.
    Vill du slå två flugor i en film har nya Nikon d90 komit ut där man kan filma med sin systemkamera i HD format.
    Till Min Nikon D890 har jag två olika objektiv. Mit bästa är profilobjektivet.

    I detta inlägg tog jag kort på sprayflaskan med det objektivet. Som du ser blir bakrunden suddig och fokus på det du vill ha i fokus.=)

    SvaraRadera