fredag 10 april 2009

Förutom att Frida är med, så är jag nöjd.

Idag. Just på Gabriel 30årsdag har jag en JÄTTEböld vid näsan. Vad gör man? Sminkar lite men den syns ju ändå. Den står ju ut. Har haft den i tre dagar. Tycker böld låter så fult så vi har döpt den till Frida. Då låter den söt.


Här gör Frida och jag irodning oss. Sminkad, håret stylat och de rätta underkläderna.


Närbild på Frida;)


Vilka lockar va?


En gördel för att hålla in magen innanför klänningen gör att jag får fina former. Eller inte formar. Ja, klänningen sitter som ett smäck ialla fall.


Ett hårband och en rosett.


Sådär. Här har ni kvällens outfit. Lite tidigt bara. Nu får jag sitta här och inte skrynkla ner varken klänning eller hår till kl 6 ikväll.
.
.




4 kommentarer:

  1. Måste du ha gördel??? Du som är så smal.

    SvaraRadera
  2. Fan vad sexig du är. Tänker på dig hela tiden....

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. trogen läsare16 april, 2009 22:26

    du kan vara det roligaste som någonsin stått i ett par skor! skrattar så jag dör av dina sjuka upptåg men frida tog priset för roligaste och fyndigaste! tack för att du förgyller mina kvällar!

    SvaraRadera