måndag 2 mars 2015

Tiden står stilla

Sent igår kväll fick jag veta att operationen är uppskjuten till eftermiddagen:( jag blev mycket ledsen. Det är den andra som skall göra samma operation som mig som fick ta min tid. Detta blev mycket jobbigt för mig då jag i flera veckors tid ställt in mig på att opereras tidigt måndag morgon.

Jag har inte ätit sedan igår eftermiddag, eftersom jag skulle opereras nu på morgonen. Så nu blir jag utan mat en längre tid. Har knappt sovit. De här sjukhussängarna är inget att leka med. Ha ha. Sen går ju alla larm hela tiden så man vaknar flera gånger om.

Jag har precis operationsduschat igen. Tvättat hela mig ink håret med nå medel.

Jag tänkte fördriva tiden med att läsa nån sida ur min mattebok. Tiden går så långsamt här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar