söndag 1 mars 2015

Inlagd på avdelning 65


Nu är jag inlagd på sjukhuset. Är så jobbigt det här. Får inte ha min pyjamas. Var tvungen att duscha. Jag sa att jag inte tänkte tvätta håret då jag inte vill sova med blött hår. Så det räcker att jag gör det imorgon. Ska tvätta kroppen och håret i ett medel. Aldrig tidigare varit med om att man måste tvätta håret också.
Jag måste ha blåa tossor på fötterna och handduk på kudden. Handduken kommer ju absolut åka åt sidan när jag ska sova. 

Jag har så himla svårt att sova borta. Och att inte ha eget rum, utan dela, känns inte bekvämt någonstans:( Saknar mitt hem och saknar Gabriel. Har grinat minst två gånger i hans famn idag. 

Jag har pluggat nån timme, men fastnade, så packade ihop alla böcker. Ska se film nu istället. Hoppas jag somnar tidigt så det blir morgon snart.


1 kommentar:

  1. Är du på avdelning 65 i Uppsala? De är jätteduktiga där. Helt fantastisk kompetens.
    Kram och lycka till!
    Maria

    SvaraRadera