torsdag 8 juli 2010

Shopping och vart det hamnade i lägenheten


Tre tygpåsar från Countryhouse. De stora kostar egentligen 89 men just denna vecka är det halva priset så fick båda för 89:- altså. Den lilla sa hon fel pris på, men jag sa att sagt är sagt och smålog så jag fick den för bara 39:50:-.

Den lilla påsen fick hana på toaletten och där i har jag mina pads i rör. Do är så fula så det här ed påse är något jag tänk på länge och nu är dte gjort. Hjärtat som hänger där har jag sytt själv. Och ena handuken med brodyr kommer också från countryhouse.

Doftblock från Ö&B12:90:-/st som pappa lurade på mig. Så här gjorde jag med dom:

Ni fattar. La ett doft block i vardera påse.

Ena hänger i sovrummet.


Och andra i gärst/garderobs-rummet.
Skriver på en gång, annars frågar ni. Hyllan är från loppis, inlämnad på lackring för jag ville ha den vit. Halsband 200:- Ginatricot, Väska Ginatricot, korsett lindex, likaså den stora rosa rosetten=)

1 kommentar:

  1. Jättefina påsar.
    Jag hade en sån där med ett R på men den gav jag till min bror och hans flickvän.

    Jag har aldrig vart på Countryhouse, kanske borde man ta sig en titt...innan du handlar upp allt ;)
    Fint har ni i alla fall.
    kram kram

    SvaraRadera