måndag 12 juli 2010

Mot Ullared

Kan inte hålla mig länge, måste berätta att om två veckor har jag tagit ledigt för då avgår resan mot Ullared.
Vi skall även besöka Smögen och Halmstad men det är Ullared jag längtar mest till.
Nytt i blogglänklistan till höger är Ullaredsbloggen där jag nu suttit och tittat på saker som jag "bara måste ha".
Skall börja skriva en lista på saker som jag skall köpa.
Det kommer bli t-shirtar för det är det jag har på mig jämt, tofflor, väskor, gardiner, inredning, ett lager BUS till i hörst, godis, böcker till syster i mängder, en fläkt, saker till Hiro, Shabby chic.
Ett måste är en I Love Ullared t-shirt.

Åh, jag är så nörd ibland=)



Alla bilder är från Ullaredsbloggen.

3 kommentarer:

  1. japp massa böcker till mig speciellt drama och verklighetsbaserade böcker :D love love <3

    SvaraRadera
  2. Marlene!!! Då måste ni ju komma till oss på hemvägen- hade varit så roligt! Vi saknar ju er massor!
    Klänningen tjuvade jag ur Jessicas garderob men den är köpt på bikbok :)
    pusskram

    SvaraRadera
  3. coolt, vi ska dit om nån dag :)

    SvaraRadera