torsdag 22 juli 2010

Packar inför resan


Har dragit upp resväskan för jag ska packa inför resan som går av på måndag.
Hiro (bildligt talat) hoppar ner i väskan. Han vill följa med men han får stanna här hemma med grannarna. Så vill han gå hem och titta o vi fortfarande är borta så får han det. Han har det bra den där Hiro.
.
För övrigt gick jag miste om ett roligt jobb idag pga min semester. Intervjun skulle ske just den vecka när jag är borta. Men det kanske var ödet, får säkert nåt roligt när jag kommer tillbaka.
.
Jobbar hela helgen men skall hinna med att packa och städa ur lägenheten. Inget som kan orsaka lukt får vara kvar.
.
Ska äta nu. Prescis kommit hem från jobbet och är jättehungrig.

6 kommentarer:

  1. ja jag blev väldigt frustrerad när alla namnen va upptagna, men detta är ju bättre än inget i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Sv; HAHA. Alltså förlåt om jag förstör dina förhoppningar nu... Men det är inga linser jag använder på bilden! Bara mina egna ögon som jag photoshop'at. :3
    Vet faktiskt ingenting om linser. Sorry! ;(

    SvaraRadera
  3. Sv; Hahah ja precis! Tropiskt havsblåa typ. ;)

    Oh förlåååååt. x'D Men... Det finns säkert liknande på någon linssida. ;D

    SvaraRadera
  4. JAG langtar efter Hıro mest. va kul att han kan stanna hemma da kanske man kan besoka honom hos yvonne! KUL KUL ! toppen haha langtar efter att fa halla om honom den lılla bollen. vı ar som ett!

    SvaraRadera
  5. Hiro Hiro Hiro!!!?? JAG då?

    SvaraRadera
  6. jo du ocksa sa klart men hıro ar nummer 1 ! jıng jang du vet ınget slar oss! sen kommer du 2a ! du kan blı en etta om du tar hand om mıg bra nar jag kommer hem . som bara en storasyster Marlene kan ;D

    SvaraRadera