lördag 12 september 2009

Vem är han, den där Kodjo?

Någon mer än jag i Västerås som lyssnar på morgonpasset i p3? Jag lyssnar ibland på jobbet om jag jobbar med något i närheten av radion.
Kodjo är rolig och imiterar ofta olika personer. Han är duktig på det och jag drara ofta på smilbanden. Idag var jag tvungen att gå ut på p3s hemsida och kolla hur Kodjo såg ut.
.
Han såg INTE ut som han gjorde i mitt huvud. Ni vet, man lyssnar på radion och bygger upp en bild i huvudet av hur radioprataren ser ut.


Så här ser Kodjo ut. Inte en chans att han var svart, fanns i mitt huvud.I nte en chans att han var korthårig, inte att han hade sån klädstil heller.


Mogi och Kodjo.
Jag trodde Kodjo var runt 35 år, massa mellanbrunt hår som han ibland stajlade. Färgglada t-shirtar och att han älskade färgen lila.
.
Har ni haft en bild av någon radiopratare som inte alls har stämt överens med hur personen ser ut i verkligheten?
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar