söndag 3 februari 2013

Så här såg jag ut innan middagen igår


Nu är jag lite ego och bildbombar med bilder på mig själv från gårdagen. Inte varje dag jag klär upp mig så här, och definitivt inte varje dag jag har örhängen. Tråkigt nog blev jag superallergisk i och med graviditeten så jag kan inte ha oäkta. De på bilden har jag målat med transparant nagellack och jag skulle bara bära dem i några få timmar.

Jag och min syster fyller år imorgon så igår var vi ut på stan och åt middag med två vänner. Vi var på en restaurang som heter nya Hattfabriken, här i Västerås.  Det var fantastiskt gått. Efter middagen gick vi några meter till Circus och där drack vi en-två alkoholhaltiga drycker. Jag drack två öl.

Kvällen var allt jag kunde önska mig. Allt var så himla perfekt.



Här får jag en puss av Hiro. Notera att det är hans tunga som syns, och inte min. Tänkte jag ville säga det innan det väller in kommentarer och frågor... "Vilken liten tunga du har Marlene" Hö hö





10 kommentarer:

  1. Åhhh, vilka vackra bilder på dig! Speciellt nr 3 och 4 - så varmt ljus i dem, om jag var dig skulle jag göra en förstoring och sätta in i en krusidullig silverram!
    Och fotot på dig, Antonio och din syster var superfint!
    Synd att Antonio skulle gäspa just då, charmtroll!
    Tror bara det är nyttigt att få vara lite ego när man är småbarnsmamma, vad än vissa andra säger ;)

    SvaraRadera
  2. Vacker du är! Din syster är också sjukt vacker! Grattis på din dag btw!

    SvaraRadera
  3. Förresten det vore nice om du gjorde en makeup tutorial på hur du sminkade dig här! :)

    SvaraRadera
  4. Var är din klänning ifrån? :) Så himla fin!!!

    SvaraRadera
  5. Sara: köpte den på H&M i somras.

    SvaraRadera
  6. Du har blivit så smal hur ser din mage ut nu? Har oxå fått barn men skäms så för att visa min mage

    SvaraRadera
  7. Så fin du är i håret...Känns det inte lite jobbigt med så tjockt och långt hår? Färgat? Men det är härligt att du har tid att fixa dig så fint , med tanken att barnet oxå kräver mycket jobb och tid. :)

    SvaraRadera
  8. vars köpte du skorna? :) snygg!

    SvaraRadera
  9. vart är skorna ifrån ? :) snälla svara ! och du är snygg

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är gamla. Nu är sulan sönder så jag skall lämna in dem. Sulan har liksom blivit som gummi och börjat vittra isär. Minns ej vart jag köpte dem men det var innan jag blev med barn. Så köpte dem 2010 eller 2011.
      Du är säkert också snygg;)

      Radera