måndag 4 februari 2013

Grattis Grattis



Idag fyller jag år. Det var därför vi var ut och åt i helgen. Även systra mi fyller år idag.

Jag är hemma med sjuk Gabriel som har hög feber. Han hade 40,5 i lördagsnatt. Tar hand om både Gabriel och Antonio idag. Inga problem. Är på gott humör. Försöker få saker gjorda nu när båda är hemma. Saker vi ska göra via datorn ihop.

Fast Gabriel är så sjuk så lämnade han in bilen på verkstaden i förmiddags. När han kom hem hade han köpt en fin blombukett till mig. Ett kort han skrivit att jag är en bra flickvän och mamma i. Fick pengar och batterier (till blixten). Jag började så klart stortjuta eftersom jag viste hur sjuk han var och ändå hade han lyckats stanna på vägen och köpta det där till mig. Blev så rörd. Sen har jag fått massa sms av mina vänner och familj som önskar mig grattis.



 

18 kommentarer:

  1. grattis på din födelsedag :) va gulligt gjort av gabriel!

    SvaraRadera
  2. Grattis på din födelsedag hoppas din Gabriel kryar på sig snart!

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis på Din Dag! Jättesnygg top btw!

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis på din födelsedag! <3

    SvaraRadera
  5. Massor med grattis :D Hoppas din dag blir super! Vem är äldst av dig och din syster då och hur mycket skiljer det? :) Läckert att fylla år på samma dag :)

    SvaraRadera
  6. Grattis på din dag. Vad fin du är, men klart det brukar du ju alltid vara
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Det skiljer 6 år mellan oss. Jag är äldst:)

    SvaraRadera
  8. Stort grattis :)) jättefin du är på dessa bilder

    SvaraRadera
  9. Grattis på din dag! Undrar vart du köpt din kjol, jättesnygg

    SvaraRadera
  10. Grattis :) vad du är vacker!!

    SvaraRadera
  11. Grattis på födelsedagen!
    Var inne mycket och läste här innan jag fick barn sen blev det inte så mycket tid vid datorn. nu är jag här igen och så fin du blivit! Du har ju gått ner i vikt och ser så sund och fin ut! Hur gjorde du det? Har själv några graviditets kilon kvar... tar gärna tips :)

    SvaraRadera
  12. Grattis. Vilken snygg kjol och glitter tröja. Måste veta var du köpt kläderna. Jätte snygga kram på dig

    SvaraRadera
  13. Så sjukt snygg Marlene! Antonio har en riktig pudding till mamma! :) Hoppas du hade en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Stina: jättegammalt. Tröjan är flera år gammal. Kjolen har hag ärft avin syster. Så inget nytt dom finns ute i butik. Kram

    SvaraRadera