söndag 6 mars 2016

Promenad i det bittra vädret

Jag har haft ångest i natt så har varit vaken. Somnande efter 04:00 och sov länge idag. Hatar att sova bort dagen. Jag är stressad över att så många dagar gått åt till inlämningsuppgifter jag inte klarar av att lösa. Den tiden kunde jag lagt på tentaplugg. Mitt i all stress ska jag välja allt till nya lägenheten. Jag blir jättestressad av allt och mår så dåligt.
Vid lunch idag åkte familjen ut till Björnön så Hiro fick springa av sig. Sen åkte vi hem till Gabriels syster för jag har lånat hem golv. De har nämligen det som är vårat originalgolv i sin lägenhet. Vi jämförde med det golv vi funderar på. Nu har vi bestämt oss. Det blir det golv vi har beställt offert på, men ett ljusare i vårat sovrum för där har vi lite ombonade tapeter och annan mysigare stil.
Imorgon ska jag hinna lämna Antonio på dagis, lämna tillbaka provbitarna och sen hinna till skolan.










2 kommentarer:

  1. Antonio är galet fin. Ser ut som ni fick mycket frisk luft iaf.
    Kram
    MAria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lite kallt och ruggigt, men ack så härligt att komma ut. Jag sitter ju inne hela dagarna.

      Radera