måndag 28 mars 2016

Fuck cluster headache!

Fuck cluster headache!
Den här minisemestern har varit både underbar och jobbig. Det började ett tag innan tentorna med otrolig smärta i armen, nacken och axeln. Min smärta i nacken går rakt upp i hvudet och triggar igång min hortons. På självaste morgonen när jag hade tenta vaknade jag med feber. Febern försvann dagen efter men jag har fortfarande varit utmattat och trött. Sen bara small det med huvudet. Jag använder min dosa mot huvudet väldigt ofta, men huvudet vill inte rikgt ge med sig. Det är som om jag har konstant migrän, med vissa små uppehåll. Jag tror att det är den här jävla smärtan i nacken som triggar igång attackerna. Jag har planerat så himla mycket roligt som jag nu inte orkar. Jag blir så utmattad av all smärta. Men vi får inte glömma hur tacksam jag är över att jag har mitt implantat i huvudet, för så ont som jag har nu är långt ifrån de attacker jag varit med om. Och jag är tacksam över att Antonio säger: - mamma det gör inget, när jag inte orkar leka för jag har ont och måste bara ligga ner.
 

1 kommentar:

  1. Så fruktansvärt det låter.
    Hoppas det ger sig.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera