fredag 27 februari 2015

Provtagning inför spg-operation för Hortons

Idag följde Gabriel med mig till Uppsala för jag skulle ta en massa prover inför operationen på måndag. Jag träffade läkare, narkosläkare, sköterskor m.m. Har gått igenom hur jag ska sövas, jag har tagit en massa olika prover. Allt flöt på bra och tog mycket kortare tid än vad vi trott.

Imorgon kommer jag plugga i skolan som vanligt, och på söndag pluggar jag halvdag, för att sen packa en väska och åka upp till Akademiska sjukhuset.

Bilder från min snapchat:
Planering planering. Hade gjort lite mackor i bakpapper som vi kunde äta när vi blev hungriga.

Han plugga lite gran idag. Hade med mig alla böcker
. Pluggade i väntrummet och på mitt rum. Jag har ett rum, men välde att åka hem under helgen.

Gått ner lite nu när jag är sjuk. Vägdes på sjukhuset inför narkosen och jag vägde 52,4. Har ingen större matlust mer än att sitta och äta godis i skolan för att få energi.

 Blodprover, hälsokontroll och EKG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar