måndag 3 december 2007

Robinson-Robban och någon okänd från Idol


Alexandra var ledsen för hon missat alla kändisar. Hon hade inte ens sett minsta lilla. Så när Robban kom ut efter BMB och kom fram och sa hej så passade jag på att ta ett kort. Först kände jag avsky till denna människa. Men jag måste tyvärr säga att det släppte. Han var trevlig och inte blå i ansiktet. Men...Ni ser killer till vänster på bilden. Han och hans kompis berättade att dem varit och uppträtt på idol. På scenen. Dom var så stolta. Jag har aldrig sett någon av dem. Jag var elak och sa, kom ni på 50:e plats då eller?




Minns ni killen till vänster från idol. Hör av er. Ha ha ha

5 kommentarer:

  1. Jag såg han i ett av de första avsnitten. Han sjöng knappt och istället knäptte upp skjortan och dansade för att sedan ge en ros till kishti. Och så var det med det =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag minns det där med rosen och i samma veva hans ansikte. Kul att du kunde "h".=)

    SvaraRadera
  3. Hihihi, Idol-killen har en Idol-T-shirt på sig hahahaha =) Inget fel i det men det e så himla skoj =)

    SvaraRadera
  4. Robinson robban är GAY!
    /hardboys.se

    SvaraRadera
  5. This piece of writing offers clear іdea for the new viewers
    of blogging, that in fact how to do blogging.


    Here is my blog post; mimidate.com

    SvaraRadera