tisdag 15 april 2014

Antonio är sjuk så idag ska jag krama på honom massa, då jag är hemma lite under dagen

Idag blir det troligtvis mest hemmaplugg om det går. Antonio är sjuk så pappan är hemma med honom. Jag har planerat tisdagen på så vis att jag ska göra en planering för hur jag ska lägga upp pluggandet i två veckor framåt, räkna klart uppgifterna från gårdagens mattelektion, och slutligen organisera lite. Det är ju den här tiden mellan vinter/vår så halsdukar och mössor har jag tvättat, vakumförpackat och lagt i låda. Nu är det jackor som är tvättade som ska ner i förrådet och väl i förrådet håller jag på att fixar lite. Ska bort med lite boxar med kläder, och tanken är att köpa nya boxar och börja sortera kläder i. Just nu har jag för stora kläder till Antnio i sopsäckar. (Givetvis sorterade med notering på varje påse vad den innehåller). Men jag vill ha i genomskinliga boxar så man verkligen ser vad det är också.

 Så idag blir det: Planering, plugg och sortering.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar