lördag 2 november 2013

Går upp tidigt för att hinna städa

Jag går ju upp tidigt för att även hinna städa och plocka innan jag ska börja plugga.

Idag har jag hunnit massa.

När jag hittar fina spel och pussel till Antonio har jag köpt dem. Jag har samlat på mig en massa fina pedagogiska spel sen han var bebis.

Han ska få i julklapp och födelsedagspresent när han fyller 2- och 3 år.

De ligger allihopa uppe på garderoben. Blir dammigt och ingen ordning. Så jag var ner till förrådet och hämtade en box jag hade där. Tog ner alla spel och pussel från garderoben och torkade av garderoben samt alla spel. Sen la jag allt i boxen och rullade några varv gladpack runt den. Nu ligger allt som fick plats i boxen och är skyddade från damm.

Hej och hå va skönt med att få bukt på det där asså=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar