tisdag 20 november 2012

Kvällshäng i Antonios rum.

Här är lite bilder från i söndagskväll då vi lekte på Antonios rum. Alla saker är framdragna. Han är en mästare på att dra fram allt på golvet. Han är även bra på att riva saker.

Antonio brukar leka själv på sitt rum. När jag kom in låg golvlisten i ugnen. Dagen efter nattlampan på golvet. Så lampan har vi tagit bort. Ska köpa en list till lampsladden så han inte kan riva ner den. Golvlisten hoppas jag på att han inte sliter bort igen. Ett skåp i vardagsrummet har jag tejpat igen för han öppnar det hela tiden. Har inga fler möbler att ställa för. Måste lägga upp bilder på vad jag menar.

3 kommentarer:

  1. Tack Marlene för tipsen, nu har jag lite mer att gå på! har inte godkänt din kommentar bara för min kille läser min blogg, haha.
    men tack så mkt! ps ni är så fin, er familj :)

    SvaraRadera
  2. Hej Marlene !
    Du skrev i ett inlägg tidigare om att du hade
    Tvättat kläderna fel så att dem färgade av
    Sig till varandra, men att du fixade de senare
    Genom att tvätta en gång till tror jag:s jag har
    Gjort samma misstag så nu är min fråga hur
    Du fixade de till sina egna färger ?

    SvaraRadera
  3. Klor+kallt vatten under natten.

    http://marlenezufic.blogspot.se/2012/04/hur-det-gick-med-den-missfargade.html?m=1

    SvaraRadera