onsdag 5 september 2012

Idag har jag träffat människor!!

Då jag har varit sjuk så länge så var jag bättre idag. Efter att Antonio och jag varit till doktorn och sedan gått ut med Hiro, promenerade vi hem till bästis Josefine. Där var vi tre mammor och 4 barn som lekte i flera timmar. Hiro var också med=) Vi lekte på golvet, åt mat, lekte mer, gick till Djäknebergt. När vi kom hem på eftermiddagen kom Antonios kompis Elmo, som har flyttat härifrån, och hälsade på med sin mamma och pappa. Vi lekte på Antonios rum, åt mat och gick till parken.

Tyvärr finns inga bilder från dagen då jag varit hängig och trött. Jo, en på Elmo och Antonio:

Imorgon ska jag säga hej en snabbis till min kusin som varit i Canada en längre tid, men som kom hem igår. Sen ska familjen på lite födelsedagsfika.
På fredag ska jag förhoppningsvis upp i en sadel och prova på att rida. Ska försöka övertala Gabriel att ta massa bilder på hur det går.
Lördag blir det middag och kalas hos Gabriels mamma.
Nästa vecka ska vi till busborgen för första gången. Elmo och Antonio ska få leka. Hoppas Antonio tycker något är kul. Har aldrig varit där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar