tisdag 14 augusti 2012

Nytt till Antonio


Köpt lite saker till Antonio på Myrorna idag. Det är dyrt på myrorna. Ni vet det där pianot jag köpte på bakluckeloppisen i helgen för 5 kr. Fanns ett exakt likadant på myrorna och det kostade 50 kr.  

Jag hittade två stycken grod-maracas för 10 kr st. Såg ett avsnitt av Antikrundan förut, och där sa dem att om man hittade ett par av någonting skulle man inte sära på paret. Det där gnagde i mitt huvud så självklart var jag tvungen att köpa båda två.

Köpte en ring med skallror på som han fick ta direkt efter jag betalt. Sen skyndade sig mamman ut ur affären innan kunderna fick spel på skallrandet från vagnen.

Köpte två Lottospel där det gäller att fylla sin plan med brickor först. Såg först när jag kom hem att det ena lottospelet hade väldigt fina färger på både spelplaner och brickor. Kanske något att göra en barntavla av?

Lottospel 10kr/st

Maracas 10 k/st

Skallra 5 kr.

(Allt gick på 45 kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar