söndag 5 augusti 2012

Jag vill men har inte tid

Vill gärna blogga om så mycket, men idag har jag varit igång hela dagen. Vi gör ju om Antonios rum. Det går framåt även om det går sakta.

Va stökigt det blir när man gör om bara ett enda rum!
 Jag är en sån där person som tycker det blir lättare att arbeta om man hela tiden städar bort det man är klar med, och slänger det som ska slängas. Mycket lättare att se vad nästa steg i renoveringen är.

Snart kan jag dela med mig av bilderna från renoveringen. Just nu ser de kankse för er ut som de bilder jag redan lagt ut. men snart så kan man börja se en förändring och då kan det ju vara roligt att få följa med.

Ni ska ju få hjälpa mig med inredningen sen var det tänkt. Hur jag ska möblera.

Tapeter valde vi till slut. Det blir helt vita, den vitaste som fanns. En randig fondvägg. Det är en fototapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar