fredag 13 januari 2012

Flest tjejer läser bloggen. Nu får ni kryssa i vad ni vill läsa om


Innan Antonio kom till världen så hade jag en undersökning på bloggen om vilket kön som läste bloggen est. Det var endast 204 stycken som kryssade i om personen i sig var en kille eller tjej. Övriga kanske var könslösa;)
Resultatet var som jag väntade mig, fast samtidigt trodde jag inte att det var så många killar som läste bloggen. Va roligt killar! Jag är sjukt nyfiken på vad det är ni läser helst om. Är det inredningen som lockar, eller bara mitt liv?

Av de 204 st som kryssade i kille eller tjej, var 22 st killar och 182 st tjejer.

Det motsvarar att 10% av läsarna då var killar och 89% var tjejer.

Nu när jag vet detta vill jag fortsätta med ytligare en undersökning för att se vad ni helst läser om här på bloggen.

Så kryssa gärna i ett alternativ i undersökningen som ligger längst upp i vänstra kolumnen, och klicka därefter på ”rösta”. Klart!

(Du kan välja flera svar då jag är medveten om att vissa svar är lite lika. Tex min vardag är ju så klart bilder på mig, men kanske du vill läsa om min vardag men mer bebis, eller mer om smink och även inredning)

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Nej det förstår jag att inte ni får någon sömn, men då har ni Barn av den anledningen så måste ni vara vaken.
    Jag däremot har NOLL barn och ändå så kan jag inte sova - det är inte hälsosamt någonstans ! PUSS!

    SvaraRadera