onsdag 8 juli 2015

Power Meet 2015. Lördag party party

På lördag eftermiddag började festen. Antonio var hemma hos faster och där fanns fler barn. De såg bilar, åt mat och badade i Mälaren.
Jag hade förfest på min uteplats med sjukt snygga tjejer.
Efter lite mingel gick vi ut och satte oss. Grabbarna hade ockuperat en hel hörna med partytält, högtalare, grill mm. Jag tog inte så jättemycket bilder för sen ville jag inte ha kameran ute då vi druckit alkohol. Någon blond idiot fick för sig att vi skulle shotta. Note to myself: Shotta inte!
Kvällen var hur rolig som helst. Jag skrattade så jag låg ner. Tappade rösten och blev sjuk. Fick lida både söndag och måndag men denna fest var hejdundrandes rolig.
Fan vilken grym Power meet jag har haft.
Ny checkar jag ut och vilar upp mig. Blev ju sjuk och har feber nu. Hoppas jag blir bättre snart och får orken tillbaka.



 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar