onsdag 22 juli 2009

Dagen efter var det poolparty. Men först måste vi fixa poolen


Söder öppnade första ölen på vägen dit i bilen.


Poolen var grön för strömmen hade stått av, så vattnet hade stått stilla. Anton försökte damsuga botten men det gav inget resultat.


Jag hoppade i och borstade väggarna. Sen badade jag. Var varmt. Ölen stod på kanten så jag borstade lite, tog en klunk, borstade lite, tog en klunk. Sjyst jobb.


Söder damsuger. Alla hjälptes åt, vi choc-klorade vattnet men inget hände. Lika Mälar-grönt ändå.


Vilken mobil är min?


På den här bilder läger jag hakan på Antons knä när Gabbe skall ta kort. Anton flyger runt och skriker till. Ingen fattade nåt. Han trodde det var en katt (han är katt-rädd)
jag=katt????
.
Max och Måns. Två killar som kelar...
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar