fredag 30 november 2007

Torsdagkväll i Sthlm


Här ser ni Alexandra som syr i mina strumbyxor. Dem gick sönder efter 7 minuter =(
Kvällen fortsatte med förfest hos Magnus med lite folk. Sedan tog vi taxi ner till Stureplan och det var då taxibilen körde över min häl. Det kunde gått riktigt illa men jag klarade mig med bara en förstörd sko. Vi gick in på Sturecompaniet och där fick jag och Magnus fri entré. Det var säkert bara för att Magnus är så söt. ;) Under kvällen träffade jag lite folk jag kände. Bla Abbe från Cafét och Paul Tilly. Jag stötte även på Alexander Schulman som sa att han tyckte jag var väldigt söt. Jag frågade om jag fick en kram. Töntigt? Men han är grym. Natten slutade med en påse bullar hemma hos magnus kl 06:00. Jag somnade på 3 sek.

Idag gick vi upp halv 3 och fixade oss. Nu är kl 17:15 och vi skall snart åka på förfest i Sollentuna. Fortfarande bakis typ. Hey Ho, Let´s Go!

3 kommentarer:

  1. Du verkar ha strumpbyxor rätt så ofta! Härligt härligt, det är det snyggaste jag vet på en kvinna... hoppas de håller i fortsättningen :) Fin blogg har du också! /P

    SvaraRadera
  2. Verkligen riktigt rolig din blogg måste jag säga. Kolla gärna också in min knäppa blogg om strumpor på nätet .. Annars får du ha det gott ;)

    SvaraRadera
  3. Undrar hur hennea fot luktade

    SvaraRadera