onsdag 27 augusti 2014

The Dress

Imorgon är det Dagen med stort D. Skolan sätter igång. Jag avslutade mitt sommarlov med en partyfylld lördag. Nu är jag mättat av både festande och utflykter. Nu har jag energi till att studera. Det har varit ett hejdundrandes sommarlov. Eller vad säger ni. Visst har jag hunnit med mycket?

Jag fick äntligen bära min vackra klänning som jag köpte i vintras. Men sen kunde jag inte ha den när väl sommaren kom, pga att jag ätit kortison så länge och gått upp i vikt. Det krävdes ett helt sommarlov för kroppen att återhämta sig.

Jag hade så fina lockar i håret men då det regnade ute hela tiden så var det fuktigt i luften så lockarna försvann. Typiskt.

Nu håller jag på att leta fram allt skolmaterial. Rensar sommarkläder ut Antonios Garderob och tar fram papper med tider inför morgondagen. Ska strax gå ut med Hiro för att sen hämta Antonio på dagis.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar