söndag 11 augusti 2013

Har äntligen kommit igång med målandet

Nu är jag äntligen klar med att slipa. Har börjat måla dörren nu. Har redan hunnit med två omgångar. En igår och en idag. Blir en till senare idag. Kanske är dörren klart efter det. Färgen jag använder denna gång är Lady med glanstal 40. Jag undrade om jag kunde ha glanstal 80 men min pappa sa att det inte blir bra om man målar. Då måste man lackera för att få det att se bra ut. Får lita på det då och nöja mig ed 40. 40 lär vara bättre än 5 i alla fall.  Var det på förra färgen (5) vilket betyder matt.

Lite slipdamm i ansiktet och målarbyxorna på. Skönt att det går framåt=)



1 kommentar:

  1. Du har ju visat vad du använder för smink. Kan du inte fota och visa vad du använder för hårprodukter? Schampo, balsam, inpackning, hårspray, stylingprodukter.. ja vad du nu använder :) Du har så himla fint hår. Har du tjockt hår? Ser så ut :)
    Sen kanske va du använder för lotion? :)

    SvaraRadera