fredag 18 mars 2011

3 st cupcakesburkar

Många har hört av sig till mig gällande några burkar som fanns att köpa på den lokala ica-affären. Jag visste vda som skulle hända om jag gick dit. Jag råkade så klart köpa en va varje förg i olika storlekar.
Men, nu komemr menet. Jag försöker att inte shoppa så mycket så jag har valt att lämna tillbaka två stycken av dem imrogon. Har testat vilken som passade bäst in vart. Hittade faktiskt inget sånt där WOW-ställe så jag skall läna tillbaka alla!!! Bra va? Blir man 519:- rikare igen då=) Nu komemr jag i alla fall inte ha ångest över att jag inte köpte någon. i framtiden. Har ju köpt, provat, vridit och vänt. Tycker inte brukarna var värde mellan 150-200 kr st. Kan jag lika gärna göra en egnen.

4 kommentarer:

  1. Hejhej, jo jag har en fråga till dig som jag verkligen hoppas du svarar på :) Jag undrar om du är modell och i så fall hur du blev det ? :)

    Jätte tacksam för svar !

    SvaraRadera
  2. Anonym ang modell: Modell och modell. Jo, jag har ju gjort otroligt många plåtningar och kända fotografer från sthlm hör av sig till mig och vill att jag skall komma, men jag orkar inte åka dit. hahaha. Jag har inte modellandet som ett jobb. Man tjänar inga pengar på det om man inte blir känd i utlandet. Tex ett omslag till en tidning kan ge ca 3000 kr på sin höjd.
    Jag gör det för jag tycker det är otroligt roligt.

    Hur blev du modell?
    Jag har det inte som jobb utan det har bara blivit lite plåtningar här och där. Inget jag fått betalt för. Vet inte hur det började. Gillade väl att vara med på bild=)

    SvaraRadera
  3. kom hem från en helg i ullared i dag. dom hade otroligt många fina cupcake burkar där. alla för ca 19 kr styck!! huur mkt fina som hellst. tänkte faktiskt på dig när jag sprang runt och valde i hyllorna =)

    SvaraRadera
  4. 19 kr st!!! De här kostade mig skjortan. Hade inte råd. Fick ju lämna tillbaka allt. 19 kr st är ju superbilligt. Kikar in på Ullaredsbloggen ibland och vet att de har lite olika cupcakesgrejer där. De får inte skriva priser så man vet ju aldrig hur billigt det är.

    Tog du någon bild till mig i alla fall på allt fint. Så kan jag gotta mig i bilden mena jag på ;)

    SvaraRadera