måndag 27 september 2010

Shopping höst

Varit på stan med Gabriel idag. Han klippte sig medans jag satt och läste skvallertidningar. Sen gick vi lite i affärer.
Köpte en hösttröja som var jättefin. Väldigt varm och mjuk. Åerfekt.
Sen fick jag en present av mamma. Ett par benvärmare som jag önskat mig. Fanns ej i butik sist en nu fanns dom så hon köpte dom åt mig. Jag använder ofta benvärmare i vinterskorna så jag inte får in snö. Använder även för att det är snyggt.
.
Efter allt så skulle vi äta, Gabbe och jag.Vi har aldrig provat på Jensen's Bøfhus så vi tänkte testa idag. Var en familj där inne på 3 pers en kille som satt själv. Ingen hade fått in sin mat.
Man skulle stå och vänta när man kom in stod det på en skyllt. Vi väntade..och väntade. Ingen syndes till så vi drog. Va duktigt ni är på Jensens.- Annat på kina restauranger. Där hinner man inte ens kliva in innanför dörren förns det komemr någon och leder en till ett bord.
Gabbe bjöd mig på entrecote på Cafe Gränden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar