lördag 27 september 2008

Önskeinlägg om nya loftgången.

Fick ett önskemål om lite bilder på loftgången som jag i veckan har gjort om. Nu går färgerna i höstens anda. Innan gick färgena i rosa. Här hittade jag två bilder på hur det såg ut i somras.
Så här ser det ut nu:



Helbild.



Löv som snirklar sig mellan spjälen.


Hörn.


Närbild på blommorna. Denna bukett är jag glad över att jag hittade. Jättemycket rött och orange.


Kruka på bordet.


Kvast som hänger på väggen.


Höstväxter.
.
Tyckte ni om något ni såg på bilderna kan ni gå in här för info om vart sakerna är köpta och priserna.
.
.

2 kommentarer:

  1. Åå va mysigt du har gjort :) Hur går det med tandställningen förresten?:)

    kramar Mirelle

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket=)

    Det går bra. På fredag skall jag till sthlm igen för att sätta in tandställningen där nere=)

    SvaraRadera