måndag 17 mars 2014

Helt ledig helg

Denna helg har jag inte pluggat alls. Första gången sedan jag började i skolan jag har tagit en hel helg ledigt.

Det var så att jag inte kom upp ur sängen för några dagar sedan och jag är rädd  det skall hända igen. Nu inför proven och allt. Så jag har vilat upp mig i helgen.

Gjort saker jag tycker är kul och som behövdes göras här hemma: Rensat, vakuumförpackat, köpt transperenta boxar att förvara kläder i. Och herre min skapare vad jag har rensat och sorterat. Var sak har sin plats ni vet. Ska vara lätt att hitta en stressig morgon.

En annan sak jag har gjort i helgen är att klippa Antonios hår. Han är inte klippt på dessa bilder, utan håret ligger innan för tröjan. Men han ser i princip ut som på bilderna. Klippte håret lite kortare och så klippte jag hans lugg som vanligt.

Önskar er en trevlig dag nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar