tisdag 3 september 2013

Outfit sista sommardagen

1:a september var nog den sista sommardagen. Jag hade linne och klänning hela dagen.

Jag gick på stan och letade efter en skolväska utan resultat. Igår när jag packade en väska inför skolan så blev den för tung. Ingen väska skulle klara av de kilona. Så ryggsäck kör jag på nu. Kanske köper mig en Fjällräven längre fram. Fast de är så dyra, och jag la ju pengar på nåt dyrt balsam som inte alls fungerade. Bra prioriterat Marlene…not!

På eftermiddagen bytte jag om till klänning och familjen åkte och hälsade på Gabriels syster som har flyttat ner till vattnet. Solen sken och det var utomlandskänsla. Bilder på hur skönt och lyxigt vi hade sista sommardagen kommer.

 

Är hemma på lunchen nu. Ätit lite. Ska ut med hunden och så tillbaka till skolan. Har lärt känna en kille idag. 1/100. Haha.



1 kommentar:

  1. Ja nu känns det att det är höst var bara +5 i morse och det kändes riktigt svalt ute.
    Kul att du lärt känna 1/100 men du har inte gått så länge i skolan så du kommer garanterat att lära känna många flera inom kort
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera