tisdag 23 mars 2010

Hiro i en väska

Ska på möte imorgon och fick ta med Hiro.Är en bit att gå så om vi skall komma i tid måste jag bära honom. Får så ont i ryggen så har provat lite av mina väskor att bära honom i imorgon.

Den här var nog mysigast men fick ont i axeln efter en stund.

Den här var bättre för den har man över huvudet, ja ni fattar, så den fördelar ju vikten. Så den här fick det bli.

Så här kommer vi se ut imorgon när vi går genom stan på morgonkvisten.
.
Tyck inte att jag är dum som sätter honom däri nu. Han kan inte gå så långt och sen är det ju bra att han får följa med istället för att vara själv hemma.

3 kommentarer:

  1. Bo! Kanske har gjort något konstigt med designen eller något...får kolla upp det! Vad skrev du då för roligt? Hade förväntat mig massa elakt, du vet hur de är ibland :P

    Hihi va söööt han är när han sitter i väskan, Killer älskar att sitta i mina han springer och hoppar i :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att det är väldigt praktiskt, särskilt när man går bland mycket folk på stan så att han inte blir nertrampad!

    Kram/ Lovisa

    SvaraRadera
  3. Hej Marlene!
    Tack för din fråga angående fotot på min blogg (dansaskrattaleva.blogspot.com). Plastjordgubbarna har jag fått av en vän, så jag vet dessvärre inte var de är köpta. Hon bor ute i Marstrand och jag kan tänka mig att de är från någon lite presentshop där.. Sorry att jag inte kunde ge dig bättre svar. Hoppas du hittar så småningom!
    MVH Åsa

    SvaraRadera