onsdag 27 maj 2009

Shopping


Suss tunic nectar 149:-, Ginatricot


Suss tunic tectar 149:-, Sassie demin leggings 199:-, Fia long top geranim och Fia locg top black 149:-. Allt ifrån Ginatricot.

Jag gilar lite längre toppar, tunikor och t-shirts. Skönt att ha till leggings eller bara inte visa magen när man har jeans. Inte visa trosorna när man sätter sig på huk.


Efter lite tjat så visar jag här hur kläderna ser ut när de sitter på. Det här är Fia long top. Går att dra ner över rumpan och ha som klänning. Ett svart bälta i midjan är 100% givet då.


Rosett i håret och nectartröjan. Ska jag ha på mig imorgon. Minus frisyren då. Kommer ju falla ur under dagen kan jag tro.


Klämma till håret, 25:-. Ett måste i sommar när man har badat i poolen och bara vill sätta upp håret. En toffs kan fastna i håret. Klämma är mycket bättre då.
Nagelborste 30:-. Båda ifrån Åhlens.
.

Lösnaglar, beigefärgade80:- Lindex. Har rosa nu.Men tror nog jag komemr tycka bättre om de nyköpta.


Vas cylinder vit 149:-, Vildgräs grönt 2*69:-, Vita blommor på kvist 49:-. Allt ifrån Lagerhaus. vasen är fin på bordet. Eller så skall den stå i sovrummet. jag får flytta runt den och känna efter.
.
Jag har fått mer presenter idag. De bara öser över mig, men visar det en annan gång.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar