onsdag 14 maj 2008

Bikinitips

Samtliga bikinis har jag köpt på Stadium.


Bikinitopp 149:- Bikinitrosa 149:-
Toppen är suverän då den inte har några band som är i vägen för solbrännan. Vill man kan man knyta de runt nacken men ja gör en stor rosett och låter banden hänga ner på magen vilket ser ut som ett fint halsband. Det blir pricken över i. Ett plus är att banden även drar uppmärksamheten från min lilla knubbiga mage=)


Bikinitopp 129:- Bikinitrosa 129:-
Supersomrig med rosa detaljer. Denna är perfekt att ha i poolen i sommar. Inte för sexig, inte för vågad. Den är söt och jag skulle känna mig bekväm i den även när poolbadandet går över till grillning och poolparty.


Bikinitrosa 149:-
Äntligen har jag hittat den perfekta bastrosan. Till denna kan jag använda vilken svart bikinitopp jag vill, även svart med mönster, som jag köpt på REA i vintras och våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar