söndag 6 april 2008

Dag 6. Jag hjälper till på mitt sätt. Så det så!


Jag, Gabriel och Rebecca åkte till IKEA och köpte golv.


Sen kom Gabriels pappa Leffe och hjälpe oss. Vi hann bara lägga lite grann. Fortsätter imorgon.


Heter man Rebecca kan man hjälpa till på sitt eget sätt genom att sitta på en stege.

Jag hjälpte till genom att bära bort en golvskiva som gått sönder. Tungt...puh!


Gabbie jobbade på som fan. Stackarn har sovit så lite den här veckan=(


Men sen orkade inte jag häller utan hjälpte till på mitt sätt. Så det så!

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig gumman!
    Så stolt över dig ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet. Är stolt över dig med. Du sågade ju lister i 6:a eller om det var 9.e månaden. starkt. PS: Kom och titta hur vi har det på torsdag. då fyller gabriel år.

    SvaraRadera
  3. Pappa kommer då så vi får ta det en annan dag =) Men innan veckan är slut så har vi hälsat på! =)

    SvaraRadera